woensdag 28 mei 2014

Uitslag na eerste chemo

Hoi luitjes zoals ik al zei moest ik 22/5 naar de oncoloog voor een gesprek over hoe of wat. Ze had gelukkig een positief maar ook een negatief bericht, positief is dat de tumor factoren gedaald waren dat houd in dat de chemo waarschijnlijk aanslaat en het negatief is  dat me leverwaardes nog te hoog waren. Om daar achter te komen moest ik vanochtend bloed afnemen en daar hoor ik vanmiddag uitslag van .
Ik had van verschillende blog lezers vernomen dat er niet gereageerd kon worden, nu heeft een zwager van me daar ff naar gekeken en een paar instellingen veranderd als goed is kan dat nu wel mijn excuses hier voor.
Groetjes Ronald

1 opmerking:

  1. Ronald, vorige week op Alpe d'Huez ben je regelmatig even in mijn gedachten geweest. Sterkte voor jou en je gezin.
    Groet Rob en Irna Kramer.

    BeantwoordenVerwijderen