donderdag 22 mei 2014

Tweede Chemo

15 mei heb ik mijn tweede chemo gehad kreeg daarbij extra toevoegingen,  Bot en Eiwit versterkers ook via het infuus daardoor lag ik ook iets langer aan het infuus in plaats van 4 uur allen chemo ook nog is 2 uur voor de bot en nog is 1 uur voor de eiwit versterkers. Ik zou zeggen gooi het bij elkaar en laat het er in ene in lopen, maar zo werkt dat niet werd me verteld.
Met dit alles heb ik een klote week gehad met veel pijn en vermoeidheid,vandaar dat ik nu pas wat van me laat horen.
Voel me nu wel weer een stuk beter kon allen niet slapen daarom zit ik nu achter de laptop 4.30 uur.
Heb gister 21/5 met me dochter geluncht bij het ruiterhuis heerlijk in de tuin gezeten ff wat anders, dan thuis te hangen, nog een boodschapie in heiloo en toen naar huis naar bed, de koek was op!
22/5 Straks weer naar de arts in het ziekenhuis afspr. om 9.00 uur over hoe en wat, maar ik probeer eerst nog wat te slapen, tot de volgende keer maar weer. Groetjes

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ronald, wat een narigheid allemaal. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen! Groetjes Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen