vrijdag 9 mei 2014

Bestraling

Hallo allemaal

2 Mei met de arts gesproken van de Radiotherapie (bestraling) heb gelijk de foto's/film gezien van de pet scan waren niet blij met wat we (Lizzy en ik) gezien hebben. Maar het was wel goed dat we het gezien hebben, met een goede uitleg was er voor ons een stuk meer duidelijkheid. De arts liet de uitzaaiingen zien, die zichtbaar waren op mijn lever, een klein beetje bij de alvleesklier, op mijn hele ruggengraat en li. borst (rib) en dit is allemaal in een tijd bestek van 2 maanden zo ver gekomen.

7 Mei de bestraling gehad in me onderrug en li. borst daar merk je niets van, wel later dat was me ook vertelt, s' avonds kreeg ik een loof/moe gevoel in mijn benen dat was na twee dagen weer weg dus dat viel wel mee.
Door de bestraling is me chemo schema wel veranderd, nu krijg ik me volgende chemo op donderdag 15 mei.
Jullie horen snel weer meer van me!

Groetjes Ronald

1 opmerking:

  1. Hier worden we stil van...............weten de juiste woorden niet........STERKTE Ronald Tineke kinderen en familie in deze moeilijke tijd, Pé Marleen en Cindy.

    BeantwoordenVerwijderen